Avtalen gjelder kjøp av engangsutstyr til hjertekirurgi. Brukerne av avtalen er perfusjonister og ansatte tilknyttet hjerte-, lunge og karkirurgisk avdeling i Tromsø.
Hvem er leverandører?
Maquet Nordic Norway NUF
Kontaktperson: Diana Hiller
Telefon: 930 70208
E-post: diana.hiller@getinge.com
Medtronic Norge AS
Kontaktperson: Elin Olsen
Telefon: +45 277 97 627
E-post: avtaler@medtronic.com
Produkter på avtale
- Slangesett: Maquet Nordic Norway
- Blodkardioplegisett: Medtronic Norge AS
Kanyler: Medtronic Norge AS
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Veronika Kristin Steensen
avtaleforvalter
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
Kontaktpersoner helseforetak
Kontaktperson:
John Kjetil Jensen, Fagansvarlig perfusjonist og avd. ingeniør
Telefon: 776 69146
E-post: john.kjetil.jensen@unn.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Delkontraktene er eneavtaler med hver leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (Clockwork) opp mot hver enkelt leverandør.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Logg inn (innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.