Gjelder for Universitetssykehuset i Nord-Norge HF

Journalsystem til bedriftshelsetjenesten

Avtalen gjelder fra 27. januar 2020 til 27. januar 2022, med mulighet for prolongering  i inntil to år.

Bedriftshelsetjenesten ved Universitetssykehuset i Nord-Norge har behov for et elektronisk journalsystem som samler informasjon om ansatte og oppfølging av f.eks. skader og sykefravær på arbeidsplassen.

Hvem er leverandører?

Extensor AS:
Kontaktperson: Børge Johansen 
Telefon: +47 75 53 33 00

Produkter på avtale

Programvare og brukere (estimert 9 stk), brukersupport, opplæring og etablering/integrasjon mot eksisterende databaser og register. 

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Olaug Fjellseth

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 971 96 763



Kontaktpersoner helseforetak

Universitetssykehuset Nord-Norge HF
Kontaktperson: Paul Martin Hansen
Telefon: +47 77 62 70 30


Dokumenter


Slik brukes avtalen

Brukertilgang og spørsmål til bruk av avtalen rettes til kontaktperson ved helseforetak.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no


Fant du det du lette etter?