Gjelder for Universitetssykehuset i Nord-Norge HF

Journalsystem til bedriftshelsetjenesten

Avtalen gjelder fra 27. januar 2020 til 27. januar 2022, med mulighet for prolongering  i inntil to år.

Bedriftshelsetjenesten ved Universitetssykehuset i Nord-Norge har behov for et elektronisk journalsystem som samler informasjon om ansatte og oppfølging av f.eks. skader og sykefravær på arbeidsplassen.



Hvem er leverandører?

Extensor AS:
Kontaktperson: Børge Johansen 
Telefon: +47 75 53 33 00


Produkter på avtale

Programvare og brukere (estimert 9 stk), brukersupport, opplæring og etablering/integrasjon mot eksisterende databaser og register. 

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Ove Marius Helø

Fagansvarlig avtaleforvaltning
ove.heloe@sykehusinnkjop.no
+47 934 00 194


Kontaktpersoner helseforetak

Universitetssykehuset Nord-Norge HF
Kontaktperson: Paul Martin Hansen
Telefon: +47 77 62 70 30


Dokumenter


Slik brukes avtalen

Brukertilgang og spørsmål til bruk av avtalen rettes til kontaktperson ved helseforetak.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

   

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post 

   avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

   

   

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

   

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til 

   avvik.dn@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?