Gjelder for Helse Nord IKT HF

Kaffe til Helse Nord IKT HF

Avtalen gjelder fra 01.02.2022 til 31.01.2024, og kan forlenges med inntil 2 år.

Avtalen gjelder bestilling og levering av kaffe til Helse Nord IKT. Se lokasjoksoversikt i Vedlegg 4, under "Dokumenter".

Hvem er leverandører?

Coca-Cola European Partners Norge AS
Kontaktperson: Anna Regine Sve
Telefon: 466 71 991
E-post: asve@ccep.com

​Kontaktpersoner helseforetak

Helse Nord IKT
Kontaktperson: Elin Holdahl​
E-post: elin.holdahl@hnikt.no​

Dokument​er

Slik brukes avtalen

Bestilling/levering foretas etter de til enhver tid gjeldende rutinene og i dialog mellom kontaktpersonene hos Helse Nord IKT og kontaktperson hos Coca-Cola European Partners Norge AS. 

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.



Fant du det du lette etter?