Avtalen omfatter kjøp av forbruksvarer i glass og plast, samt mikrotomknivblad til laboratoriene i Helse Nord.
Hvem er leverandører?
Heger AS - avtalenummer 21876402
Kontaktperson: Tom Mårtensson
Telefon: 35 08 81 88
Histolab Products AS - avtalenummer 21876404
Kontaktperson: Marlene Jessen
Telefon: +46 31 709 30 30
MabsEmballasje AS - avtalenummer 21876401
Kontaktperson: Maj-Brith Paulsen
Telefon: 91 77 60 51
Med-Kjemi AS - avtalenummer 21876405
Kontaktperson: Bjørn Ludvigsen
Telefon: 66 76 49 00 / 900 38 155
Nerliens Meszansky AS - avtalenummer 21876406
Kontaktperson: Inger Ronander
Telefon: 917 71 366 / 22 66 65 00
VWR AS - avtalenummer 21876403
Kontaktperson: Fredrik Bøe Nilsen
Telefon: 982 56 320
E-post: fredrik.boe.nilsen@avantorsciences.com
Sarstedt AS - avtalenummer 21876407
Kontaktperson: Marte Toften
Telefon: 92211099
E-post: marte.toften@sarstedt.com
Produkter på avtale
Produktgrupper:
1. Objekt- og dekkglass
2. Rør, reagens, kryo, mikrosentrifuge etc. inkl. propper, glass
3. Glassprodukter
4. Beger og container, plast
5. Beskyttelses produkter, laboratoriet
6. Pipettespisser
7. Rør, reagens, kryo, mikrosentrifuge etc. inkl. propper, plast
8. Plastprodukter, uspesifisert
9. Rør og utstyr til urinprøvetaking
10. Forbruksvarer laboratorie, uspesifisert
11. Histologi forbruksvarer
Leverandører er valgt pr. varelinje.
Kontaktpersoner helseforetak
Finnmarkssykehuset HF:
Kontaktperson: Trond Amundsen
E-post: trond.amundsen@finnmarkssykehuset.no
Kontaktperson: Øyvin Grongstad
E-post: oyvind.grongstad@finnmarkssykehuset.no
Universitetssykehuset Nord-Norge HF:
Nordlandssykehuset HF:
Kontaktperson: Ola Ruus
Helgelandssykehuset HF:
Kontaktperson: Trond Nilsen
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Flere avtaleprodukter er lagerført ved HF.
Bestiller kan gjøre avrop gjennom bestillingssystem (Clockwork) mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Logg inn (innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.