Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Medisinsk koderevisjon for Finnmarkssykehuset HF, Helgelandssykehuset HF og Nordlandssykehuset HF

Avtalen gjelder fra 1.juli 2024 og til 30.06.2025. Avtalen har mulighet for forlengelse ytterligere i ett år av gangen i inntil to år.

Avtalen gjelder levering av medisinsk koderevisjon og medisinsk kodeopplæring.

Logex AS
Kontaktperson: Tor Øystein Seierstad
Telefon: 90865915
 
 

Medisinsk kodeopplæring skal omfatte:

  • Grunnleggende opplæring i medisinsk koding for LIS leger og andre nyansatte
    Opplæring i medisinsk koding og ISF (klinikksjefer, enhetsledere etc.) 
  • Oppdateringer i medisinsk koding hvor kurs skal gjennomføres som webinar og være tilgjengelig i en egen innspilt digital versjon.
  • Fagspesifikke kurs - Målet er at deltagerne skal tilegne seg/opprettholde basiskompetanse på medisinsk koding samt forbedre kompetanse på fagspesifikke kodeproblemstillinger; herunder typiske/vanlige problemstillinger for gjeldende fagområde.
  • Fagspesifikke kurs: Pris utvikling fordeles likt mellom foretakene dersom 2 eller 3 gjør avrop på samme kurs.

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes avtaleforvaltning@helse-nord.no. 

Helgelandssykehuset HF: 
Kontaktperson: Eline Sadiya Henriksen
E-post: Eline.sadiya.henriksen@helgelandssykehuset.no

Nordlandssykehuset HF: 
Kontaktperson: Trine Lise Arntzen Kaspersen
E-post: Trine.lise.arntzen.kaspersen@nordlandssykehuset.no

Finnmarkssykehuset HF: 
Kontaktperson: Marit Rollefsen Næss
E-post: Marit.rollefsen.naess@finnmarkssykehuset.no

 

    For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
    Logg inn (innkjøpsportalen)

    Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
    Logg inn (leverandørstatistikk)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


    Sist oppdatert 09.12.2024