Mobile vakttjenester til Helse Nord IKT

Avtalen gjelder fra 20. mai 2019 og er forlenget til 20. mai 2022, med mulighet for prolongering i 1 år til.

Avtalen gjelder levering av mobile vakttjenester til Helse Nord IKT HF i Tromsø.

Leveransen omfatter mobile vakttjenester til Helse Nord IKT i Tromsø, og inkluderer mobile vakttjenester og utrykning ved alarm. Lokalene har adresse Stakkevollvegen 35.

Hvem er leverandører?

Securitas AS er valgt som leverandør.

Kontaktinformasjon: Eskil Birkeland
Telefon: 975 59 461
E-post: eskil.birkeland@securitas.no

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Olaug Fjellseth

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

Kontaktpersoner helseforetak

Philippa Kristiansen
Telefon: 913 35 801
E-post: philippa.kristiansen@hnikt.no 

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalen administreres lokalt av kontaktpersoner i Helse Nord IKT HF.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.

Fant du det du lette etter?