På vegne av Finnmarkssykehuset HF, Universitetssykehuset Nord-Norge HF, Nordlandssykehuset HF og Helgelandssykehuset HF har Sykehusinnkjøp HF inngått avtale på levering av Operasjonshansker med tre leverandører på fire produktgrupper. Hvem er leverandører?
Avtalenummer:22663101
Mølnlycke Health Care AS
Kontaktperson: Grethe Tørudstad
Telefon: 918 28 653
E-post: Grethe.torudstad@molnlycke.com
Avtalenummer:22663102
Onemed AS
Kontaktperson: Thor Anders Punterwold
Telefon: 977 14 474
E-post: Thor.punterwold@onemed.co
Avtalenummer:22663103
Mediq Norge AS
Kontaktperson: Lars Tveit
Telefon: 412 16 700
E-post: Lars.tveit@mediq.com
Produkter på avtale
Følgende leverandører er valgt for de ulike produktgruppene:
1. Operasjonshansker Enkel Lateksfri: Encore. Leverandør: Onemed
2. Operasjonshansker Enkel m/Lateks, Sempermed Supreme. Leveandør: Mediq Norge AS
3. Operasjonshansker Indikerende Lateksfri, Biogel PI Micro Indicator + Biogel PI Micro. Levreandør: Mølnlycke
4. Operasjonhansker Indikerende m/Lateks, Biogel Eclipse Indicator + Biogel Eclipse. Leverandør: Mølnlycke
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Veronika Kristin Steensen
avtaleforvalter
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
Her legger vi inn prosjektleder og avtaleforvalter.
Kontaktpersoner helseforetak
Universitetssykehuset Nord.-Norge HF:
Kontaktperson: Anders Karlberg
Telefon: 776 28 474/412 19 863
Epost: Anders.Karlberg@unn.no
Nordlandssykehuset HF:
Kontaktperson innkjøp: Ola Ruus
Telefon: 75 57 19 08
epost: Ola.Ruus@nordlandssykehuset.no
Finnmarkssykehuset HF:
Kontaktperson: Trond Amundsen
Telefon: 789 69 929
E-post: Trond.Dagfinn.Amundsen@finnmarkssykehuset.no
Kontaktperson: Øyvin Grongstad
Telefon: 906 03 041
E-post: Oyvin.Grongstad@finnmarkssykehuset.no
Helgelandssykehuset HF:
Kontaktperson: Karl Åsmund Nagelhus
Telefon: 751 38 212/ 907 34 057
Epost: Karl.Asmund.Nagelhus@helgelandssykehuset.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot vinnende leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.
Innlogging for brukere og leverandører
Spørsmål eller avvik
Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.