Gjelder for Finnmarksykehuset HF og Helgelandssykehuset HF

Operasjonsbekledning hansker- regional

Rammeavtalen gjelder fra 1. januar 2019 til 31. desember 2020, og er forlenget fram til 31. desember 2021. 

Levering av produkter til operasjonsbekledning. Deler av avtalen er prolongert på grunn av nye regionale anskaffelser. Denne avtalen gjelder for to leverandører på dette området.

Hvem er leverandører?

B. Braun Medical AS
Kontaktperson: Glenn Knutsen
Tlf.: 92834600

Mølnlycke Health Care AS
Kontaktperson:Per Simonsen
Telefon: 22 70 63 70


Produkter på avtale

Følgende produkter er på avtale:

Ermebeskyttelse til medisinsk personell - Mølnlycke Healthcare AS
Kirurghodeplagg - Mølnlycke Healthcare AS
Kirurgiske munnbind - Mølnlycke Healthcare AS
Kirurgiske skalpeller, kniver, blader, el - B Braun Medical AS
Operasjonshanske indikerende m/lateks - Mølnlycke Healthcare AS
Operasjonshanske indikerende lateksfri - Mølnlycke Healthcare AS
Utbyttehanske m/lateks - Mølnlycke Healthcare AS
Utbyttehanske lateksfri - Mølnlycke Healthcare AS
Operasjonshanske enkel m/lateks - B Braun Medical AS
Operasjonshanske enkel lateksfri - Mølnlycke Healthcare AS


Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Veronika Kristin Steensen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

Kontaktpersoner helseforetak

Finnmarkssykehuset:
Kontaktperson: Thomas Lien
E-post: Thomas.Lien@finnmarkssykehuset.no

Helgelandssykehuset:
Navn: Maria Saltirova Rausandaksel
E-post: Maria.Saltirova.Rausandaksel@Helgelandssykehuset.no

Dokumenter


Slik brukes avtalen

Ta kontakt med innkjøpsavdelingen ved ditt HF for bestillingsrutiner for denne avtalen

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.

Fant du det du lette etter?