Avtalen gjelder for Helse Nord IKT

Oracle Exadata Cloud@Customer (ExaCC) tjenester

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2020 til 1. oktober 2024, med mulighet for prolongering i ett år til.

​​Avtalen omfatter leveranse av Resellertjenester Oracle Exadata Cloud@Customer (ExaCC).

Hvem er l​everandø​r​​er?​​​

Crayon AS
Kontaktperson: Olav Heskestad
Telefon: 90088082
Epost: Olav.heskestad@Crayon.com​​​

Produkter p​​​å ​​​avtale​​​​​

Komplett Oracle Exadata Cloud​​​@Customer løsning til Helse Nord IKT. Tjenesten skal være basert på Oracle sin standard løsnin​​​g.

Kontaktpersoner i ​​​Syke​husinnkjøp​​​​​​

Portrett

Ingrid Sunkai Johnsen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 936 59 ​609

Kontaktpersoner hels​​​eforetak​​​​

Helse Nord IKT HF​​
Kontaktperson: Oddne Rasmussen, avtaleforvalter
Telefon: 91304641
E-post: Oddne.Rasmussen@hnikt.no​​​

Dokumen​​ter​​​​​​

Slik bruke​s a​​​vtalen​​

​Sykehusinnkjøp HF er Kundens rådgiver. Helse Nord IKT HF er avtaleadministrator og forvalter alle deler av avtaler. Tekniske spørsmål rettes til avtaleadministrator.

Innlogging for brukere​​ o​​g leverand​​ører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål elle​​r ​​a​​v​​vik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no




Fant du det du lette etter?