Avtalen gjelder for UNN HF

PNA glukose (pasientnær analyse av glukose) - UNN HF

Avtalen gjelder fra 1. november 2019 til 31. oktober 2022, med mulighet for prolongering i inntil 1 år.

​Avtalen gjelder instrumenter og forbruksmateriell til pasientnær analyse av glukose. 

Hvem er leverandører?

Roche Diagnostics Norge AS
Kontaktperson: Knut Grong
Telefon 982 22657


Produkter på avtale

Instrument med tilbehør.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Olaug Fjellseth

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 971 96 763


Kontaktpersoner helseforetak

UNN HF

Laboratioriemedisin:

Kontaktperson:Raymond Jakobsen
Telefon: 77 62 81 09


Innkjøpsavdelingen:

Kontaktperson: Beate Susanne Hafstad
Telefon 77 66 91 07


Dokumenter


Slik brukes avtalen

Strips til instrumentene og kontroller er lagerført ved UNN.

For bestilling av instrument med tilbehør benyttes skjema «Bestilling av utstyr med verdi under kr. 100 000,- inkl. mva». Skjema finnes i Docmap, se SJ10644

Hvis det er uklart hvilket utstyr som skal bestilles kan Laboratoriemedisin kontaktes på pna@unn.no / tlf. 77 62 81 09


Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no


Fant du det du lette etter?