Posttjenester til Helse Nord IKT

Avtalen gjelder fra 20. mai 2019 til og med 20.mai 2023.

Avtalen gjelder levering av posttjenester til Helse Nord IKT HF i Tromsø.

Hvem er leverandører?

ISS Facility Services AS
Kontaktperson: Randi Klarholm
Telefon: 905 25 129
E-post: randi.klarholm@iss.no

Produkter på avtale

Leveransen innbefatter å hente/levere inngående og utgående post til Helse Nord IKT. Frankering av utgående post skal inngå i leveransen.

Kontaktpersoner helseforetak

Philippa Kristiansen
E-post: philippa.kristiansen@hnikt.no 

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Kort beskrivelse av hvordan bruker avtalen 

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.


Fant du det du lette etter?