Avtalen gjelder for Universitetssykehuset Nord-Norge HF

Renholdsavtale Stakkevollvegen 55 - UNN HF

Avtalen er gyldig fra 15. februar 2021 til 31.desember 2022.

På vegne av Universitetssykehuset Nord-Norge HF har Sykehusinnkjøp HF inngått avtale på levering av Renholdsavtale for leid lokale i Stakkevollvegen 55.

Hvem er leverandører?

ISS AS

Kontaktperson: Eva-Merete Figenschou 
Tlf: 815 55 155
E-post: eva-merete.figenschou@no.issworld.com

Produkter på avtale


Krav til gjennomføring:

  • Renholdet gjelder to dager i uken på hele lokasjonen samt innvendig vinduspuss, fasadeglass og skillevegger to ganger i året.
  • Leverandør følger vedlagt arbeidsomfang/renholdsplan.
  • Alle kostnader relatert til renholdsavtalen er inkludert (lønnskostnader, arbeidstøy, opplæring/kursing, planlegging og implementering av oppdraget, nødvendig rengjøringsutstyr/midler- og maskiner etc.)
  • Levering av renholdsartikler som bestilles inn/etterfylles av ISS ved behov jf. inngitte priser. 

Kontaktpersoner helseforetak

Universitetssykehuset Nord-Norge HF

Ragnhild Bjørnflaten Walthinsen
Epost: Ragnhild.Bjornflaten.Walthinsen@unn.no​

Slik brukes avtalen

For nærmere informasjon om bruk avtalen, kontakt kontaktperson UNN HF eller Sykehusinnkjøp HF, divisjon nord avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.

Fant du det du lette etter?