Avtalen gjelder for Universitetssykehuset Nord-Norge HF

Renholdsavtale Stakkevollvegen 55 - UNN HF

Avtalen er gyldig fra 15. februar 2021 til 1.mai 2022.

På vegne av Universitetssykehuset Nord-Norge HF har Sykehusinnkjøp HF inngått avtale på levering av Renholdsavtale for leid lokale i Stakkevollvegen 55.

Hvem er leverandører?

ISS AS

Kontaktperson: Eva-Merete Figenschou 
Tlf: 815 55 155
E-post: eva-merete.figenschou@no.issworld.com

Produkter på avtale


Krav til gjennomføring:

  • Renholdet gjelder to dager i uken på hele lokasjonen samt innvendig vinduspuss, fasadeglass og skillevegger to ganger i året.
  • Leverandør følger vedlagt arbeidsomfang/renholdsplan.
  • Alle kostnader relatert til renholdsavtalen er inkludert (lønnskostnader, arbeidstøy, opplæring/kursing, planlegging og implementering av oppdraget, nødvendig rengjøringsutstyr/midler- og maskiner etc.)
  • Levering av renholdsartikler som bestilles inn/etterfylles av ISS ved behov jf. inngitte priser. 

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Olaug Fjellseth

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 971 96 763


Kontaktpersoner helseforetak

Universitetssykehuset Nord-Norge HF

Eva Winther Knudsen, konsulent, Eiendom
Telefon: 918 24 000
Epost: eiendom@unn.no

Dokumenter


Slik brukes avtalen

For nærmere informasjon om bruk avtalen, kontakt kontaktperson UNN HF

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no


Fant du det du lette etter?