Gjelder for Universitetssykehuset Nord-Norge HF

Renholdstjenester Pingvinhotellet

Avtalen gjelder fra 1. juli 2019 til 30. juni 2021, med mulighet for prolongering i inntil 2 år.

Avtalen gjelder levering av renholdstjenester til Pingvinhotellet.

Hvem er leverandører?

Toma Facility Service AS, avd. Tromsø er valgt som leverandør. 

Kontaktperson: Sissel Lillegård Breimo
Telefon: 91660547
E-post: Sissel.Lillegard.Breimo@toma.no

K​​ontaktpersoner helseforetak

Astri Merethe Ronesen
Telefon: 90834165
E-post: Astrid.Merethe.Ronesen@unn.no

Dokumenter

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.

Fant du det du lette etter?