Avtalen gjelder for Helgelandssykehuset

Respiratorer og utstyrsavhengig forbruksmateriell til Helgelandssykehuset HF

Avtalen gjelder fra 1. september 2019 til 1. september 2021, med mulighet for prolongering i inntil 8 år.

Avtalen gjelder kjøpsavtale på respiratorer samt rammeavtale med utstyrsleverandør på utstyrsspesifikt forbruksmateriell. 

Hvem er leverandører?

Medidyne AS:

Kontaktperson avtale: Frederik Werring Clem 
Telefon: 67 53 01 40 / + 45 23 26 22 44 

fc@medidyne.dk

Kontaktperson faglig: Erland Øvergård 
Telefon: 93 46 43 13 

eov@medidyne.no

Kontaktperson med.teknisk: Simon Kjær 
Telefon: + 45 35 25 07 39 

Produkter på avtale

Avtalen omfatter respiratorer med fukter og medikamentforstøver, transportrespirator, MR-kompatibel transportrespirator, og utstyrsspesifikt forbruksmateriell.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Ove Marius Helø

fagansvarlig avtaleforvaltning
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

Kontaktpersoner helseforetak

Helgelandssykehuset HF
Kontaktperson: Trond Nilsen, avtaleforvalter 
Telefon: 917 78960 

Kontaktpunkt på helseforetak kontaktes ved alle behov for opplæring, oppfølging eller service til utstyr.

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Kontaktpunkt på helseforetak kan benyttes ved alle behov for opplæring, oppfølging eller service til utstyr.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.

Fant du det du lette etter?