Respiratorer og utstyrsavhengig forbruksmateriell til Helgelandssykehuset HF

Avtalen gjelder for Helgelandssykehuset

Avtalen gjelder fra 1. september 2019 til 1. september 2021, med mulighet for prolongering i inntil 8 år.

Avtalen gjelder kjøpsavtale på respiratorer samt rammeavtale med utstyrsleverandør på utstyrsspesifikt forbruksmateriell. 

Hvem er leverandører?

Medidyne AS:

Kontaktperson avtale: Frederik Werring Clem 
Telefon: 67 53 01 40 / + 45 23 26 22 44 

fc@medidyne.dk

Kontaktperson faglig: Erland Øvergård 
Telefon: 93 46 43 13 

eov@medidyne.no

Kontaktperson med.teknisk: Simon Kjær 
Telefon: + 45 35 25 07 39 

Produkter på avtale

Avtalen omfatter respiratorer med fukter og medikamentforstøver, transportrespirator, MR-kompatibel transportrespirator, og utstyrsspesifikt forbruksmateriell.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Ove Marius Helø

Fagansvarlig avtaleforvaltning 
ove.heloe@sykehusinnkjop.no
+47 934 00 194


Kontaktpersoner helseforetak

Helgelandssykehuset HF
Kontaktperson: Trond Nilsen, avtaleforvalter 
Telefon: 917 78960 

Kontaktpunkt på helseforetak kontaktes ved alle behov for opplæring, oppfølging eller service til utstyr.

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Kontaktpunkt på helseforetak kan benyttes ved alle behov for opplæring, oppfølging eller service til utstyr.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik.dn@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?