Avtalen gjelder kjøpsavtale på respiratorer samt rammeavtale med utstyrsleverandør på utstyrsspesifikt forbruksmateriell.
Hvem er leverandører?
Medidyne AS:
Kontaktperson avtale: Frederik Werring Clem
Telefon: 67 53 01 40 / + 45 23 26 22 44
fc@medidyne.dk
Kontaktperson faglig: Erland Øvergård
Telefon: 93 46 43 13
eov@medidyne.no
Kontaktperson med.teknisk: Simon Kjær
Telefon: + 45 35 25 07 39
Produkter på avtale
Avtalen omfatter respiratorer med fukter og medikamentforstøver, transportrespirator, MR-kompatibel transportrespirator, og utstyrsspesifikt forbruksmateriell.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ove Marius Helø
fagansvarlig avtaleforvaltning
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
Kontaktpersoner helseforetak
Helgelandssykehuset HF:
Kontaktperson: Trond Nilsen, avtaleforvalter
Telefon: 917 78960
Kontaktpunkt på helseforetak kontaktes ved alle behov for opplæring, oppfølging eller service til utstyr.
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Kontaktpunkt på helseforetak kan benyttes ved alle behov for opplæring, oppfølging eller service til utstyr.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Logg inn (innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.