Avtalen gjelder for alle helseforetak i Helse-Nord RHF

Sårdren og sug, slanger og poser- regional

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2019 og er forlenget til 30. september 2023.
Avtalen gjelder innkjøp av sårdren og sug, slanger og poser

Hvem er leverandører?

Mediplast AS er valgt som leverendør. 

Kontaktperson: Marit Vee Akselsen
Epost: marit.vee.akselsen@mediplast.com
Telefon: 911 61 846

Produkter på avtale

Følgende produkter er på avtale:

  • Sugesystem (ytterbeholder, poser og tilbehør)
  • Engangs sugesett
  • Engangs sugeslanger
  • Engangs vakumdren

Kontaktpersoner helseforetak

Finnmarkssykehuset HF
Kontaktperson: Trond Amundsen
Telefon: 789 69 929
E-post: trond.dagfinn.amundsen@finnmarkssykehuset.no

 
Kontaktperson: Øyvin Grongstad
Telefon: 906 03 041
E-post: oyvin.grongstad@finnmarkssykehuset.no


 
Helgelandssykehuset HF
Kontaktperson: Trond Nilsen
Telefon: 917 78 960

 
Nordlandssykehuset HF
Kontaktperson: Ola Ruus 
Telefon: 75 57 19 08

 
Universitetssykehuset Nord-Norge HF
Kontaktperson: Anders Karlberg

Dokumenter

Ved behov for innsyn i dokumenter tilknyttet avtalen, kontakt avtaleforvaltning ved Sykehusinnkjøp HF, divisjon nord avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

Slik brukes avtalen

Bestilling gjøres via Clockwork eller ved å ta kontakt med innkjøpsansvarlig ved de forskjellige HF

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.



Fant du det du lette etter?