Avtalen gjelder for alle helseforetak i Helse-Nord RHF

Sårdren og sug, slanger og poser- regional

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2019 og er forlenget fram til 30. september 2022, med mulighet for prolongering i inntil ett år til. UNN tiltrer avtalen 2. desember 2019.
Avtalen gjelder innkjøp av sårdren og sug, slanger og poser

Hvem er leverandører?

Mediplast AS er valgt som leverendør. 

Kontaktperson: Marit Vee Akselsen
Epost: marit.vee.akselsen@mediplast.com
Telefon: 91161846

Produkter på avtale

Følgende produkter er på avtale:

  • Sugesystem (ytterbeholder, poser og tilbehør)
  • Engangs sugesett
  • Engangs sugeslanger
  • Engangs vakumdren

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Veronika Kristin Steensen

Avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 952 04 270


Kontaktpersoner helseforetak

Finnmarkssykehuset HF
Kontaktperson: Eve Kristin Remmen
Telefon: 99 53 21 71

Helgelandssykehuset HF
Kontaktperson: Maria Rausandaksel

Nordlandssykehuset HF
Kontaktperson: Ola Ruus 
Telefon: 75 57 19 08

Universitetssykehuset Nord-Norge HF
Kontaktperson: Anders Karlberg

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Bestilling gjøres via Clockwork eller ved å ta kontakt med innkjøpsansvarlig ved de forskjellige HF

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik.dn@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?