Avtalen gjelder innkjøp av sårdren og sug, slanger og poser
Hvem er leverandører?
Mediplast AS er valgt som leverendør.
Kontaktperson: Marit Vee Akselsen
Epost: marit.vee.akselsen@mediplast.com
Telefon: 911 61 846
Produkter på avtale
Følgende produkter er på avtale:
- Sugesystem (ytterbeholder, poser og tilbehør)
- Engangs sugesett
- Engangs sugeslanger
- Engangs vakumdren
Kontaktpersoner helseforetak
Finnmarkssykehuset HF
Helgelandssykehuset HF
Kontaktperson: Trond Nilsen
Telefon: 917 78 960
Nordlandssykehuset HF
Kontaktperson: Ola Ruus
Telefon: 75 57 19 08
Universitetssykehuset Nord-Norge HF
Kontaktperson: Anders Karlberg
Dokumenter
Ved behov for innsyn i dokumenter tilknyttet avtalen, kontakt avtaleforvaltning ved Sykehusinnkjøp HF, divisjon nord avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
Slik brukes avtalen
Bestilling gjøres via Clockwork eller ved å ta kontakt med innkjøpsansvarlig ved de forskjellige HF
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Logg inn (innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.