logo Sykehusinnkjøp

Smertepumper med forbruksmateriell

Avtale for smertepumper gjelder fra 3. mars 2022 til 3. mars 2024, og kan forlenges med inntil to år.Avtale for forbruksmateriell gjelder fra 1. april 2022, og løper så lenge minst ett apparat (smertepumpe) er i bruk hos Kunden eller dens rettsetterfølger.

Avtalene gjelder levering av smertepumper med tilhørende forbruksmateriell til bruk på sykehus, institusjoner og i hjemmet, og ​gjelder for alle helseforetakene i Helse Nord.

For Sykehusapotek Nord gjelder kun avtale for forbruksmateriell.

Abbott Rapid Diagnostics AS - avtalenummer 24494101 og 24494102​
Kontaktperson: Gro Edvardsen
Telefon:​ 97531904
E-post: groelin.edvardsen@abbott.com  

​Universitetssykehuset Nord-Norge HF
Kontaktperson: Eva Johnsen

Nordlandssykehuset HF
Kontaktperson: Ola Ruus

Finnmarkssykehuset HF
Kontaktperson: Trond Amundsen

Kontaktperson: Øyvin Grongstad

Helgelandssykehuset HF
Kontaktperson: Karl Åsmund Nagelhus

    Kjøp av smertepumper tas med MTA-avdelingen på det enkelte helseforetak.

    Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem for kjøp av forbruksmateriell opp mot leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via bestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.​

    For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
    Logg inn (innkjøpsportalen)

    Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
    Logg inn (leverandørstatistikk)


    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


    Sist oppdatert 19.01.2023