Gjelder for alle helseforetak i Helse-Nord RHF

Sutur, hudklips, hudklipsfjerner, karstrikk og sårstøtte - regional

Avtalen gjelder fra 1.februar 2019 og er forlenget fram til 31.januar 2023.

Avtalen gjelder for standard suturer, suturer med antibakterielle egenskaper, knytefrie suturer, suturer til øye og thorax, hudklips og hudklipsfjernere, karstrikk, sårstøtte og Gore Tex. 

Avtalen inneholder også nødvendig opplæring i bruk av produktene. Innhold og omfang av opplæringen skal være organisert på en slik måte at trygg og sikker bruk av produktene ivaretas.

Hvem er leverandører?

Medtronic Norge AS:
Kontaktperson: Anders Bergman
Telefon: 26 72 68 21

Ortomedic AS:
Kontaktperson: Sonja Bergstrøm
Telefon: 45 90 96 99/95 01 24 83

Karo Pharma Sverige AB:
Kontaktperson: Conny Fridell
Telefon: +46 702 10 66 09

OneMed AS:
Kontaktperson: Trond Ole Molden

Telefon: 452 05 980
epost: Trond.Ole.Molden@onemed.com

B. Braun Medical AS:
Kontaktperson: Glenn Knutsen
Telefon: 928 34 600

W. L. Gore & Associates Scandinavia AB:
Kontaktperson: Angelica Samuelsson
Telefon: +46 (0)31 7067805

Produkter på avtale

Produktgrupper:

Suturer (monofil og multifil, silke, stål)  - Medtronic Norge AS

Knytefrie suturer - Medtronic Norge AS

Hudklips - Medtronic Norge AS

Antibakterielle suturer thorax - Johnson & Johnson MD

Suturer øye -Johnson & Johnson MD

Hudklipsfjernere - Karo Pharma Sverige AB

Karstrikk - OneMed AS

Sårstøtte - B. Braun Medical AS

Gore Tex - W. L. Gore & Associates Scandinavia AB

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Veronika Kristin Steensen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

Kontaktpersoner helseforetak


Finnmarkssykehuset HF:
Kontaktperson: Trond Amundsen

Kontaktperson: Øyvin Grongstad
epost: oyvin.grongstad@finnmarkssykehuset.no

Helgelandssykehuset HF:
Kontaktperson: Trond Nilsen

Nordlandssykehuset HF:
Kontaktperson: Ola Ruus

Universitetssykehuset Nord-Norge HF:
Kontaktperson: Anders Karlberg
Mob: 41219863

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med hver leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (Clockwork) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte Innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.
​​
Fant du det du lette etter?