Sutur, hudklips, hudklipsfjerner, karstrikk og sårstøtte - regional

Gjelder for alle helseforetak i Helse-Nord RHF

Avtalen gjelder fra 1.februar 2019 til 31.januar 2021, med mulighet for prolongering  i 1+1 år.

Avtalen gjelder for standard suturer, suturer med antibakterielle egenskaper, knytefrie suturer, suturer til øye og thorax, hudklips og hudklipsfjernere, karstrikk, sårstøtte og Gore Tex. 

Avtalen inneholder også nødvendig opplæring i bruk av produktene. Innhold og omfang av opplæringen skal være organisert på en slik måte at trygg og sikker bruk av produktene ivaretas.

Hvem er leverandører?

Medtronic Norge AS:
Kontaktperson: Anders Bergman
Telefon: 26 72 68 21

Johnson & Johnson MD:
Kontaktperson: Sonja Bergstrøm
Telefon: 45 90 96 99/95 01 24 83

Karo Pharma Sverige AB:
Kontaktperson: Conny Fridell
Telefon: +46 702 10 66 09

Cardinal Health Norway AS:
Kontaktperson: Tiina Hydling
Telefon: +46 (0)730 29 99 57

B. Braun Medical AS:
Kontaktperson: Glenn Knutsen
Telefon: 928 34 600

W. L. Gore & Associates Scandinavia AB:
Kontaktperson: Angelica Samuelsson
Telefon: +46 (0)31 7067805

Produkter på avtale

Produktgrupper:

Suturer (monofil og multifil, silke, stål)  - Medtronic Norge AS

Knytefrie suturer - Medtronic Norge AS

Hudklips - Medtronic Norge AS

Antibakterielle suturer thorax - Johnson & Johnson MD

Suturer øye -Johnson & Johnson MD

Hudklipsfjernere - Karo Pharma Sverige AB

Karstrikk - Cardinal Health Norway AS

Sårstøtte - B. Braun Medical AS

Gore Tex - W. L. Gore & Associates Scandinavia AB

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Ove Marius Helø

Fagansvarlig avtaleforvaltning 
ove.heloe@sykehusinnkjop.no
+47 934 00 194


Kontaktpersoner helseforetak


Finnmarkssykehuset HF:
Kontaktperson: Thomas Lien

Helgelandssykehuset HF:
Kontaktperson: Maria Rausandaksel

Nordlandssykehuset HF:
Kontaktperson: Ørnulf Thorbjørnsen

Universitetssykehuset Nord-Norge HF:
Kontaktperson: Anders Karlberg
Mob: 41219863

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med hver leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (Clockwork) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte Innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik.dn@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?