Avtalen gjelder for standard suturer, suturer med antibakterielle egenskaper, knytefrie suturer, suturer til øye og thorax, hudklips og hudklipsfjernere, karstrikk, sårstøtte og Gore Tex.
Avtalen inneholder også nødvendig opplæring i bruk av produktene. Innhold og omfang av opplæringen skal være organisert på en slik måte at trygg og sikker bruk av produktene ivaretas.
Hvem er leverandører?
Medtronic Norge AS:
Kontaktperson: Anders Bergman
Telefon: 26 72 68 21
Ortomedic AS:
Kontaktperson: Sonja Bergstrøm
Telefon: 45 90 96 99/95 01 24 83
Karo Pharma Sverige AB:
Kontaktperson: Conny Fridell
Telefon: +46 702 10 66 09
OneMed AS:
Kontaktperson: Trond Ole Molden
Telefon: 452 05 980
epost: Trond.Ole.Molden@onemed.com
B. Braun Medical AS:
Kontaktperson: Glenn Knutsen
Telefon: 928 34 600
W. L. Gore & Associates Scandinavia AB:
Kontaktperson: Angelica Samuelsson
Telefon: +46 (0)31 7067805
Produkter på avtale
Produktgrupper:
Suturer (monofil og multifil, silke, stål) - Medtronic Norge AS
Knytefrie suturer - Medtronic Norge AS
Hudklips - Medtronic Norge AS
Antibakterielle suturer thorax - Johnson & Johnson MD
Suturer øye -Johnson & Johnson MD
Hudklipsfjernere - Karo Pharma Sverige AB
Karstrikk - OneMed AS
Sårstøtte - B. Braun Medical AS
Gore Tex - W. L. Gore & Associates Scandinavia AB
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Veronika Kristin Steensen
avtaleforvalter
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
Kontaktpersoner helseforetak
Finnmarkssykehuset HF:
Kontaktperson: Trond Amundsen
Helgelandssykehuset HF:
Kontaktperson: Trond Nilsen
Nordlandssykehuset HF:
Kontaktperson: Ola Ruus
Universitetssykehuset Nord-Norge HF:
Kontaktperson: Anders Karlberg
Mob: 41219863
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med hver leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (Clockwork) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte Innkjøpsavdelingen.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Logg inn (innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.