Avtalen gjelder for standard suturer, suturer med antibakterielle egenskaper, knytefrie suturer, suturer til øye og thorax, hudklips og hudklipsfjernere, karstrikk, sårstøtte og Gore Tex.
Avtalen inneholder også nødvendig opplæring i bruk av produktene. Innhold og omfang av opplæringen skal være organisert på en slik måte at trygg og sikker bruk av produktene ivaretas.
Hvem er leverandører?
Medtronic Norge AS:
Kontaktperson: Anders Bergman
Telefon: 26 72 68 21
Ortomedic AS:
Kontaktperson: Sonja Bergstrøm
Telefon: 45 90 96 99/95 01 24 83
Karo Pharma Sverige AB:
Kontaktperson: Conny Fridell
Telefon: +46 702 10 66 09
Cardinal Health Norway AS:
Kontaktperson: Tiina Hydling
Telefon: +46 (0)730 29 99 57
B. Braun Medical AS:
Kontaktperson: Glenn Knutsen
Telefon: 928 34 600
W. L. Gore & Associates Scandinavia AB:
Kontaktperson: Angelica Samuelsson
Telefon: +46 (0)31 7067805
Produkter på avtale
Produktgrupper:
Suturer (monofil og multifil, silke, stål) - Medtronic Norge AS
Knytefrie suturer - Medtronic Norge AS
Hudklips - Medtronic Norge AS
Antibakterielle suturer thorax - Johnson & Johnson MD
Suturer øye -Johnson & Johnson MD
Hudklipsfjernere - Karo Pharma Sverige AB
Karstrikk - Cardinal Health Norway AS
Sårstøtte - B. Braun Medical AS
Gore Tex - W. L. Gore & Associates Scandinavia AB
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Veronika Kristin Steensen
Avtaleforvalter
veronika.kristin.steensen@sykehusinnkjop.no
+47 952 04 270
Kontaktpersoner helseforetak
Finnmarkssykehuset HF:
Kontaktperson: Thomas Lien
Helgelandssykehuset HF:
Kontaktperson: Maria Rausandaksel
Nordlandssykehuset HF:
Kontaktperson: Ørnulf Thorbjørnsen
Universitetssykehuset Nord-Norge HF:
Kontaktperson: Anders Karlberg
Mob: 41219863
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med hver leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (Clockwork) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte Innkjøpsavdelingen.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til
avvik.dn@sykehusinnkjop.no.