Avtalen gjelder produsentstøtte på Symantec antivirusprogramvare. Se produkter på avtale for detaljert informasjon.
Hvem er leverandører?
Syscom AS:
Kontaktperson: Kristoffer Sagbråten
Telefon: 23 20 51 00
Produkter på avtale
Tjenesten infkluderer:
- Technical Account manager (TAM).
- Priority escalation management.
- Periodic, automated support case reports.
- Quarterly/annual account reviews.
- Product upgrade planning.
- Priority access to experienced engineers.
- Service level guidelines for initial technicla response; high severity issues, 15 minutes.
- 24/7 technical support.
- Product optimization services, featuring the Symantec Diagnostic tool.
- Product upgrades, updates, patches, & security content (plus warranty coverage if applicable).
- Access to technical webinars.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ove Marius Helø
Fagansvarlig avtaleforvaltning
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 934 00 194
Kontaktpersoner helseforetak
Helse Nord RHF:
Kontaktperson: Pål Kristiansen, tjenesteansvarlig
Telefon: 906 73 763
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalen administreres av Helse-Nord IKT. For informasjon og veiledning om bruk av avtale, kontaktes tjenesteansvarlig i Helse Nord IKT.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til
avvik.dn@sykehusinnkjop.no.