Avtalen gjelder produsentstøtte på Symantec antivirusprogramvare. Se produkter på avtale for detaljert informasjon.
Hvem er leverandører?
Syscom AS:
Kontaktperson: Kristoffer Sagbråten
Telefon: 23 20 51 00
Produkter på avtale
Tjenesten infkluderer:
- Technical Account manager (TAM).
- Priority escalation management.
- Periodic, automated support case reports.
- Quarterly/annual account reviews.
- Product upgrade planning.
- Priority access to experienced engineers.
- Service level guidelines for initial technicla response; high severity issues, 15 minutes.
- 24/7 technical support.
- Product optimization services, featuring the Symantec Diagnostic tool.
- Product upgrades, updates, patches, & security content (plus warranty coverage if applicable).
- Access to technical webinars.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ove Marius Helø
Fagansvarlig avtaleforvaltning
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
Kontaktpersoner helseforetak
Helse Nord RHF:
Kontaktperson: Pål Kristiansen, tjenesteansvarlig
Telefon: 906 73 763
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalen administreres av Helse-Nord IKT. For informasjon og veiledning om bruk av avtale, kontaktes tjenesteansvarlig i Helse Nord IKT.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Logg inn (innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.