Det er inngått parallelle rammeavtaler hvor avrop gjøres via en minikonkurranse hvor alle leverandører som har signert avtale inviteres til å gi tilbud. Leverandørene har svart ut en rekke minstekrav i en kravspesifikasjon. Evalueringskrav vil stilles i en minikonkurranse. Sykehusinnkjøp vil bistå med utforming av en minikonkurranse.
Det foreligger ingen priser i denne avtalen ettersom priser vil bli etterspurt i en minikonkurranse. Annen informasjon for avtalen er tilgjengelig via
Leverandørportalen. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes
avtaleforvaltning@helse-nord.no.
Hvem er leverandører?
Philips Norge AS - avtalenummer 23162101
Kontaktperson: Ståle Kragh Jenssen
Telefon: 90199674
Inter-Medical AS - avtalenummer 23162103
Kontaktperson: Alexander Bergset
Telefon: 97560172
GE Vingmed Ultrasound AS - avtalenummer 23162104
Kontaktperson: Jenny Åsmul
Telefon: 95338898
Kebomed AS - avtalenummer 23162102
Kontaktperson: Petter M. Berge
Telefon: 92888911
Tromp Medical AS - avtalenummer 231621015
Kontaktperson: Dan Pedersen
Telefon: 45618108
Secma AS - avtalenummer 231621016
Kontaktperson: Frank Jakobsen Skillbred
Telefon: 48272646
Produkter på avtale
Produkter på avtaleDelkonkurranse
| Produktgruppe
| Leverandører
|
1
| Føde mid-range
| Philips Norge AS Inter-Medical AS GE Vingmed Ultrasound AS Tromp Medical AS Secma AS
|
2
| Føde high-range
| Philips Norge AS Inter-Medical AS GE Vingmed Ultrasound AS Tromp Medical AS
|
3
| Revmatologi mid-range
| Philips Norge AS Inter-Medical AS GE Vingmed Ultrasound AS Tromp Medical AS Secma AS
|
4
| Revmatologi high-range
| Philips Norge AS Inter-Medical AS GE Vingmed Ultrasound AS Tromp Medical AS Secma AS
|
5
| Røntgen mid-range
| Philips Norge AS Inter-Medical AS GE Vingmed Ultrasound AS Tromp Medical AS
|
6
| Røntgen high-range
| Philips Norge AS Inter-Medical AS GE Vingmed Ultrasound AS Tromp Medical AS
|
7
| Urologi mid-range
| Avlyst
|
8
| Urologi high-range
| Kebomed AS
|
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Investeringsbehov som omfatter avtalen, vil meldes inn til Sykehusinnkjøp. Sykehusinnkjøp involverer fag (kontaktperson når behov meldes inn) og medisinsk teknisk personell for å utarbeide evalueringskrav og eventuelle minstekrav. Sykehusinnkjøp sørger for publisering av minikonkurransen til rammeavtaleparter, bistår fag i av evaluering av innkomne tilbud samt avgjørelse av konkurranse.
Innlogging for brukere og leverandører
Spørsmål eller avvik
Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.