På vegne av Finnmarkssykehuset HF, Helgelandssykehuset HF, Universitetssykehuset Nord-Norge HF og Nordlandssykehuset HF har Sykehusinnkjøp HF inngått avtale på levering av utstyrsuavhengig forbruksmateriell til diatermi.
Hvem er leverandører?
Medero AS
Telefon: 45 22 76 71
E-postadresse: andre@medero.no
Kontaktperson: Andre’ Vasenden
3M Norge AS
Telefon: 907 71 743
Kontaktperson: Torstein Hegland
E-postadresse: thegland@mmm.com
Olympus AS
Telefon: 41 26 09 19
Kontaktperson: Malin Brustad
E-postadresse: malin.brustad@olympus.no
Endotech AS
Telefon: 233 04920
Kontaktperson: Dag Nord
E-postadresse: dag@endotech.no
Modul Nordic AS
Telefon: 977 23950
Kontaktperson: Lars Erik Stensvehagen
E-postadresse: lars.erik@modulnordic.no
Produkter på avtale
Avtalen er delt opp i syv ulike delområder.
Deltilbud 1 - Monopolar diatermipenn, engangs og flergangs, med tilbehør.
Leverandør: Medero AS
Deltilbud 2 - Diatermiplater med splitt, med og uten premontert kabel
Leverandør: 3M Norge AS
Deltilbud 3 - Diatermiplater med splitt, for barn/nyfødte/premature med premontert kabel
Leverandør: Olympus AS
Deltilbud 4 - Diatermiplater med splitt til bruk på pasienter som kjøles ned, med og uten premontert kabel
Leverandør: Modul Nordic AS
Deltilbud 5 - Bipolare pinsetter og kabler, flergangs
Leverandør: Endotech AS
Deltilbud 6 - Bipolare pinsetter, engangs, med premontert kabel
Leverandør: Medero AS
Deltilbud 7 - Diatermilaken og flergangskabel
Leverandør: Endotech AS
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Veronika Kristin Steensen
Avtaleforvalter
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 952 04 270
Kontaktpersoner helseforetak
Universitetssykehuset Nord-Norge HF:
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Bestilling utstyrsuavhengig forbruksmateriell
• Kunden forpliktes kun av gyldig bestilling.
• Dersom Leverandøren forstår eller har grunn til å anta at leveransen blir forsinket, skal Leverandøren uten ugrunnet opphold underrette Kunden om dette skriftlig. Unnlatt underretning avskjærer Leverandøren fra å påberope seg force majeure som begrunnelse for forsinkelsen.
• Leverandøren skal oversende ordrebekreftelse til Kunden straks bestilling er mottatt, med akseptert leveranse i henhold til bestilling.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til
avvik.dn@sykehusinnkjop.no.