Gjelder for Universitetssykehuset Nord-Norge HF

Utvikling og drift av nettsider til RVTS Nord

Avtalen gjelder fra 3. september 2018 til og med 3. september 2022.

Avtalen gjelder etablering og drift av nettsteder til RVTS Nord UNN HF Tromsø.

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtale med en leverandør på dette området. Gnist Design AS er valgt som leverandør.

Kontaktperson: Ørjan Woie
Telefon: 92293993

Avtalens innhold

Redesign av eksisterende nettside, slik at den fremstår mer brukervennlig og modernisert/dynamisk. Avtalen gjelder analyse av eksisterende nettside, planløsning og sidestruktur, webdesign, programmering, kvalitetssikring og ferdigstilling og standard drift og vedlikehold. 

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Veronika Kristin Steensen

Avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 952 04 270


Kontaktpersoner helseforetak

Universitetssykehuset Nord-Norge HF RVTS Nord

Kontaktperson: Vegard Johansen
Telefon: 777 54 362

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalen administreres av nestleder Vegard Johansen i RVTS Nord.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no


Fant du det du lette etter?