Gjelder for Finnmarkssykehuset HF

Vintervedlikehold FIN HF Hammerfest

Avtalen gjelder fra 08. oktober 2021 til 07. oktober 2023, og kan forlenges med inntil to år.

Avtalen gjelder vintervedlikehold, og omfatter snørydding, skraping/høvling, sandstrøing og borkjøring av snø til stedlig deponi. Videre omfatter avtalen feiing på samtlige veier, fortau, gangveier, inngangspartier, parkeringsplasser og adkomstarealer til varemottak, servicefunksjoner, parkeringsplasser m.m.

Hvem er leverandører?

Larsen Maskin & Transport AS
Svend Ingvar Hoel Larsen
Telefon: 930 93 000
E-post: svendingvar@larsenmaskin.no

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Stine Aronsen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjo​p.no
+47 412 54 ​217

Kontaktpersoner helseforetak

Finnmarkssykehuset HF
Morten Thomassen
Telefon: 901 21 964
E-post: morten.thomassen@finnmarkssykehuset.no​

Dokumenter

​Slik brukes avtalen

Avtalen​ ​administreres av avtalepartenes kontaktpersoner. ​Ved behov for mer utfyllende informasjon kan ​​kontaktperson i Sykehusinnkjøp HF kontaktes.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no



Fant du det du lette etter?