Gjelder for helseforetakene HSYK, NLSH og UNN

Vintervedlikehold - regional

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2019, og er forlenget til 30. september 2023.

Avtalen gjelder vintervedlikehold og omfatter snørydding, skraping/høvling sandstrøing, bortkjøring av snø til stedlig deponi, feiing på samtlige veier, fortau, gangveier, inngangspartier, og adkomstarealer til varemottak, servicefunksjoner, parkeringsplasser m.m.

Hvem er leverandører?

Helgelandssykehuset Mo i Rana: Tangen Uteanlegg AS
(Avtaletidspunkt 1. oktober 2019 til 30. september 2023)

Helgelandssykehuset Mosjøen: Brækken Maskin & Transport AS
(Avtaletidspunkt 05. oktober 2019 til 4.oktober 2023)

Helgelandssykehuset Sandnessjøen: Nordnes Betong AS
(Avtaletidspunkt 1. oktober 2019 til 30. september 2023)

Universitetssykehuset Nord-Norge Harstad: Sæteråsen Maskin AS
(Avtaletidspunkt 1. oktober 2019 til 30. september 2023)

Universitetssykehuset Nord-Norge Narvik: 2tal Utemiljø AS
(Avtaletidspunkt 1. oktober 2019 til 30. september 2023)

Nordlandssykehuset Vesterålen: Hadsel Maskin AS
(Avtaletidspunkt 1. oktober 2019 til 30. september 2023)

Kontaktinformasjon til leverandører: 

Tangen Uteanlegg AS
Rune Tangen
Telefon: 95851838
E-post: rune@tangen-uteanlegg.no

Brækken Maskin & Transport AS
Kenneth Brækken
Telefon: 41626121
E-post: kenneth@bmtas.no

B-G Entreprenør AS, avd Nordnes Betong AS
Rolf Nordnes
Telefon: 91857603
E-post: rolf@nordnesbetong.com

Hadsel Maskin AS
Espen Jenssen
Telefon: 99590300
E-post: espen@hadselmaskin.no

Sæteråsen Maskin AS
Jacob Kulseng-Hansen
Telefon: 90839763
E-post: jacob@saeteraasen.no

2tal Utemiljø AS
Egil Karlsen
Telefon: 97971516
E-post: egil@2tal.as

Kontaktpersoner helseforetak

Helgelandssykehuset HF
Vidar Magne Smalås
E-post: vidar.magne.smalas@helgelandssykehuset.no

Nordlandssykehuset HF
Ken Steve Hansen
E-post: ken.steve.hansen@nordlandssykehuset.no

Universitetssykehuset Nord-Norge Harstad
Tom Roger Mauseth
E-post: tom.mauseth@unn.no

Universitetssykehuset Nord-Norge Narvik
Stig Everth Johannessen
E-post: Stig.Everth.Johannessen@unn.no​

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalen administreres av kontaktpersonene i hvert enkelt helseforetak. Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes avtaleforvaltning i Sykehusinnkjøp avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.



Fant du det du lette etter?