GJELDER FOR UNIVERSITETSSYKEHUSET NORD-NORGE HF

Vintervedlikehold UNN HF Tromsø

Avtalen gjelder fra 26.10.2021 til 25.10.2023, med mulighet for prolongering i inntil 2 år.

Avtalen omfatter snørydding, sandstrøing og feiing på samtlige veier, gangveier og parkeringsplasser tilhørende følgende areal:

Rødhettestien, Ishavsveien, Gimlevegen og Haugenstykket/Jonas Lies gate (atkomstvei og parkering).

Leverandør har fortrinnsrett til all sandstrøing, bortkjøring av snø og kosting med maskin etter anmodning fra Kunden.

​Leverandør skal fylle kasser med strøsand etter bestilling og henvisning fra vaktmester. 1 stk. kasse for Rødhettestien, 2 stk. kasser for Ishavsveien og 1 stk. for Haugenstykket/Jonas Lies gate. Mengde pr. kasse er ca. 100 kg, og faktureres som medgått sand. 

Hvem er leverandører?

Jacobsen på Berg
Mats Hegg Jacobsen
Telefon: 971 66 329
E-post: jacobsenpaberg@gmail.com

Slik brukes avtalen

Leverandør vil kontinuerlig følge opp oppdraget i vintersesongen. Ta kontakt med avtaleforvaltning hos Sykehusinnkjøp HF dersom det skulle være spørsmål.

E-post: avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​

Dokumenter​

​Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.

Fant du det du lette etter?