Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Vask og spyledekontaminatorer til foretakene helse Sør-Øst

Avtalen gjelder fra 23. november 2024 til 22. november 2026. Den kan forlenges med ytterligere 2 år.

Avtalen omfatter kjøp av vaskedekontaminator og spyledekontaminator.

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Vaskedekontaminator
Leverandør: KEN HYGIENE SYSTEMS AS

Delkontrakt 2
Spyledekontaminator
Leverandør: KEN HYGIENE SYSTEMS AS

Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem direkte til leverandør. 

KEN HYGIENE SYSTEMS AS
Roger Kristensen
Telefon: +47 930 05 071
E-post: rok@ken.no

 

Avtaleforvaltning divisjon sør-øst

avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 14.01.2025