Rammeavtalen omfatter biologiske nett, syntetiske nett, fiksasjonsinstrumenter med resorberbare og ikke-resorberbare fester, og engangs ballongtrokarer for ekstraperitonal kirurgi
Hvem er leverandør?
A.M.I Nordic AS
Avtalenummer: 23171154
E-post: te@aminordic.no
Bard Norway AS
Avtalenummer: 23171158
E-post: niclas.lauri@bd.com
Medtronic Norge AS
Avtalenummer: 23171155
E-post: avtaler@medtronic.com
Ortomedic AS
Avtalenummer: 23171156
E-post: geir.halfdansen@ortomedic.no
Partnermed AS
Avtalenummer: 23171157
E-post: siri@partnermed.no
Produkter på avtaler
Det er i denne konkurransen valgt å tildele parallelle rammeavtaler med prioritet på flere produktgrupper. Leverandørene er rangert etter plassering i konkurransen, hvor den høyest rangerte leverandøren er hovedleverandør.
Delkontrakt 1 Syntetiske nett for lyskebrokk kirurgi, åpen, selvheftende
Medtronic Norge AS
Delkontrakt 2 Syntetiske nett for lyskebrokk kirurgi, åpen, ikke selvheftende
- Medtronic Norge AS
- Bard Norway AS
- Ortomedic AS
Delkontrakt 3 Syntetiske nett for lyskebrokk kirurgi, laparoskopisk, selvheftende
Medtronic Norge AS
Delkontrakt 4 Syntetiske nett for lyskebrokk kirurgi, laparoskopisk, ikke selvheftende
- Medtronic Norge AS
- Bard Norway AS
- Ortomedic AS
Delkontrakt 5 Syntetiske nett for ventralhernier, intraabdominalt
- Medtronic Norge AS
- Bard Norway AS
Delkontrakt 6 Syntetiske nett for ventralhernier, ekstraperitonealt
- Medtronic Norge AS
- Bard Norway AS
- Ortomedic AS
Delkontrakt 7 Syntetiske nett for navlebrokk, åpen
- Bard Norway AS
- A.M.I Nordic AS
- Medtronic Norge AS
Delkontrakt 8 Fiksasjonsinstrument med resorberbare fester
- Ortomedic AS
- Medtronic Norge AS
Delkontrakt 9 Fiksasjonsinstrument med ikke-resorberbare fester
Medtronic Norge AS
Delkontrakt 10 Syntetiske nett resorberbare
- Ortomedic AS
- Bard Norway AS
Delkontrakt 11 Biologiske nett
- Partnermed AS
- Bard Norway AS
- Medtronic Norge AS
Delkontrakt 12 Trokarer, ballong, engangs, for ekstraperitonal kirurgi
Medtronic Norge AS
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post:
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Logistikkbetingelser i Helse Sør-Øst
Slik brukes avtalen
Det er i denne konkurransen valgt å tildele parallelle rammeavtaler med prioritet på flere produktgrupper, for å sikre at man har et dekkende produktsortiment for pasientbehandling omfattet av rammeavtalen. Leverandørene er rangert etter plassering i konkurransen, hvor den høyest rangerte leverandøren er hovedleverandør. Valg av produkter fra leverandør med lavere rangering enn hovedleverandør vil kun skje når medisinskfaglige vurderinger av behandlende lege tilsier dette, eller at hovedleverandør ikke kan levere aktuelt produkt.
Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)