Avtalen omfatter datermipenner, plater, elektroderensere og bipolare pinsetter.
Hvem er leverandør?
STRYKER NORGE NORSK AVDELING AV UTENLANDSK FORETAK
Avtalenummer: 200763
E-post: haakon.skarning@stryker.com
KEBOMED AS
Avtalenummer: 21788
E-post: roha@kebomed.no
MEDTRONIC NORGE AS
Avtalenummer: 21789
E-post: avtaler@medtronic.com
MODUL NORDIC AS
Avtalenummer: 21790
E-post: lars.erik@modulnordic.no
ENDOTECH AS
Avtalenummer: 21791
E-post: dag@endotech.no
MEDERO AS
Avtalenummer: 21792
E-post: knut.eggestad@medero.no
3M NORGE AS
Avtalenummer: 21793
E-post: thegland@mmm.com
Produkter på avtaler
Produktgruppe 1, diatermipenner m/tilbehør:
- Kebomed
- Medtronic
- Endotech
Medero
Produktgruppe 2, diatermiplater og kabler:
- Modul Nordic
- 3M Norge
- Medtronic
Medero
Produktgruppe 3, elektroderensere til diatermi:
Kebomed
Produktgruppe 4, bipolare pinsetter og kabler:
- Endotech AS
- Medero
- Medtronic
Kebomed
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post:
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Logistikkbetingelser i Helse Sør-Øst
Slik brukes avtalen
Det er inngått parallelle rammeavtaler da oppdragsgiver har ansett det nødvendig for å ha et dekkende produktsortiment for pasientbehandling. Leverandørene er rangert etter plassering i konkurransen, den høyest rangerte leverandør innen respektive delområde er hovedleverandør. Valg av produkter fra leverandør med lavere rangering enn hovedleverandør kan kun skje når medisinskfaglige vurderinger av behandlende lege tilsier dette, eller at hovedleverandør ikke kan levere aktuelt produkt.
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)