Avtalen omfatter forbruksvarer til Da Vinci operasjonsroboter
Hvem er leverandør?
INTUITIVE SURGICAL SARL
Avtalenummer: 200254
E-post:tender@intusurg.com
Produkter på avtaler
Forbruksvarer til Da Vinci operasjonsroboter
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post:
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Logistikkbetingelser i Helse Sør-Øst
Slik brukes avtalen
Denne anskaffelsen var en forhandling med intensjonskunngjøring. Utstyrsavhengig forbruksmateriell til daVinci operasjonsroboter. Ble gjennomført i forbindelse med at det skulle kjøpes 3 nye roboter i HSØ.
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)