Avtalen gjelder gastrostomiprodukter herunder, PEG produkter, ernæringssonder- ikke nasale, gastrostomituber, gastrostomiporter og målestaver, mellomstykker, hudbeskyttelse og adaptere til ENFit-koblinger.
Hvem er leverandør?
KVINTO AS
Avtalenummer: 200376
E-post: post@kvinto.no
ONEMED AS
Avtalenummer: 200377
E-post: bestilling.no@onemed.com
MYLAN HEALTHCARE NORGE AS
Avtalenummer: 200375
E-post: infonorge@mylan.com
MEDIPLAST AS
Avtalenummer: 200914
E-post: mediplast@mediplast.no
Produkter på avtaler
- PEG produkter - Pull teknikk (Mylan Healthcare Norge AS)
- PEG produkter – Push teknikk (Mylan Healthcare Norge AS)
- PEG for medisinering direkte i jejunum, duodenum (Mylan Healthcare Norge AS)
- Transgastrisk jejunal ernæringssonde - ikke nasale (Kvinto AS, Mylan Healthcare Norge AS)
- Jejunal ernæringssonde - ikke nasale (Mylan Healthcare Norge AS)
- Gastrostomituber (Mylan Healthcare Norge AS)
- Gastrostomiporter og målestaver (Kvinto AS, Mylan Healthcare Norge AS)
- Mellomstykker (Kvinto AS, Mylan Healthcare Norge AS)
- Hudbeskyttelse (Mediplast AS, OneMed AS)
- Adaptere til ENFit-koblinger (OneMed AS)
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post:
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Logistikkbetingelser i Helse Sør-Øst
Slik brukes avtalen
Det er tildelt avtale pr delleveranse. Det er inngått parallelle rammeavtaler for enkelte produktgrupper for å ha et dekkende produktsortiment for pasientbehandling omfattet av rammeavtalene. Det er innstilt en hovedleverandør, hvor 2. prioritet kan benyttes i de tilfeller medisinskfaglie vurderinger tilsier at dette er nødvendig.
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)