Rammeavtalen omfatter kjøp av tjeneste for avhenting, transport og sluttbehandling av risikoavfall og sykehusavfall:
a) Amputater og andre kroppsdeler fra mennesker.
b) Medisinsk avfall (smitteavfall, medisinrester og stikkende/skjærende avfall).
c) Organer og vevsprøver blandet med formalin.
d) En blanding av overnevnte fraksjoner (a – c).
Hvem er leverandør?
Fortum Oslo Varme AS avd Klemetsrudanlegget
Avtalenummer: 200400
E-post: kjell.henrik.olsen@kea.fortum.no
TT Frakt AS
Avtalenummer: 200368
E-post: johnerik@ttfrakt.no
Stena Recykling AS
Avtalenummer: 200367
E-post: torbjorn.steensrud@stenarecycling.no
Sørlandet Sykehus HF
Avtalen gjelder fra 03. september 2018 til 02. september 2020, med mulighet for forlengelse i 1+1 år.
Fraksjon a):
Leverandør: TT Frakt AS
Akershus universitetssykehus HF
Avtalen gjelder fra 01. februar 2019 til 31. januar 2021, med mulighet for forlengelse i 1+1 år.
Leverandør: Fortum Oslo Varme AS avd Klemetsrudanlegget
Sykehuset Telemark HF, Vestre Viken HF, Sykehuset i Vestfold HF og Sykehuset Østfold
Avtalen gjelder fra 20. august 2018 til 19. august 2020, med mulighet for forlengelse i 1+1 år.
Fraksjon d) Blanding av de tre fraksjonene (a-c):
Leverandør: Stena Recycling AS
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post:
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)