Juridiske tjenester til helseforetakene i Helse Sør-Øst

Avtalen gjelder fra 26. februar 2022 til 25. februar 2024, med mulighet for forlengelse i 1+1 år.

På vegne av Helse Sør-Øst RHF har Sykehusinnkjøp HF inngått regional rammeavtale for juridiske tjenester. Avtalen dekker juridisk bistand i forbindelse med organisasjonenes virksomhet.

Advokatfirmaet Haavind AS

Leverandørkontakt: Leif Eirik Thrane
Epost: l.thrane@haavind.no

Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt med:
avdelingsleder

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Avdelingene i foretakene finner tjenestene ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling.

Kunder på avtalen kan finne priser og annen relevant informasjon ved å logge inn i Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen. Forespørsel for opprettelse av bruker sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
    avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 13.12.2022