Avtalen gjelder kirurgiske grunninstrumenter flergangs og engangs, hudcuretter, hudstanser og generelle fagspesifikke grunninstrumenter innen; gastro, gyn/obstetrikk, ortopedi, øre/nese/hals og hjerte/kar/thorax.
Hvem er leverandør?
B Braun medical AS
Avtalenummer: 201760
E-post: avtaleforvaltning.no@bbraun.com
Endomed AS
Avtalenummer: 201763
E-post: erik@endomed.no
Ecomed Helseprodukter AS
Avtalenummer: 201762
E-post: hanne.greibrokk@ecomed.no
Karls Storz Endoskopi Norge AS
Avtalenummer: 201761
E-post: magne.brekke@karlstorz.com
Produkter på avtaler
Her legger vi alle produkter i prioritert rekkefølge. Dersom det er flere delområder, legger vi hvert delområde i en egen ekspanderende overskrift. Legg inn med leverandør tildelt området.
Delkontrakt 1 Grunninstrumenter generelle, flergangs
B Braun Medical AS
Delkontrakt 2 Grunninstrumenter generelle, engangs
Endomed AS
Delkontrakt 3 Hudkyretter og hudstanser, engangs
Ecomed Helseprodukter AS
Delkontrakt 4 Fagspesifikke instrumenter Ortopedi
B Braun medical AS
Delkontrakt 5 Fagspesifikke instrumenter Gyn/Obstetrikk
B Braun medical AS
Delkontrakt 6 Fagspesifikke instrumenter Gastro
B Braun medical AS
Delkontrakt 7 Fagspesifikke instrumenter Øre/nese/hals
Karl Storz Endoskopi Norge AS
Delkontrakt 8 Fagspesifikke instrumenter Hjerte/kar/thorax
B Braun medical AS
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post:
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Logistikkbetingelser i Helse Sør-Øst
Slik brukes avtalen
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)