På vegne av Sykehuspartner HF har Sykehusinnkjøp HF inngått regional rammeavtale for kurs i grunnleggende prosjektledelse og sertifiseringskurs i prosjekt-, program- og porteføljestyring. Avrop i rammeavtalen gjøres av det enkelte helseforetak mot leverandør.
Hvem er leverandør?
Leverandør:
Telefonnummer:
E-post:
Tjenester på avtalen
Avtalen gjelder kjøp av kurs i grunnleggende prosjektledelse og sertifiseringskurs i prosjekt-, program- og porteføljestyring for Sykehuspartner HF. Helse Sør-Øst med underliggende foretak og Sykehusinnkjøp HF kan gjøre avrop på avtalen.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt med prosjektleder:
Tor Faukald
avdelingsleder
tor.faukald@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalen som er inngått er en eneavtale med leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretaket gjør bestillinger via leverandør etter at kursplan er publisert av Sykehuspartner HF. For større kurs, ta kontakt med Sykehuspartner HF.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)