Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Operasjonsbekledning til helseforetakene i Helse Sør-Øst

Avtalen gjelder fra 28. april 2023 til 27. april 2025. Den kan forlenges med ytterligere 2 år.

Avtalen omfatter kjøp av operasjonsbekledning

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Operasjonsfrakk
Leverandør: OneMed AS
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 2
Renluftsbekledning to delt
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 3
Hodebekledning Lue enkel
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 4
Hodebekledning- hjelm
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 5
Munnbind med knyting
Leverandør: Mediplast AS

Delkontrakt 6
Munnbind for sensibel og ømfintlig hud
Leverandør: Mediplast AS
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 7
Munnbind med ørestrikkstrikk
Leverandør: OneMed AS

Delkontrakt 8
Munnbind med antidugg
Leverandør: Mediplast AS
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 9
Varmejakke operasjon - Grønn, lang arm med mansjett
Leverandør: Abena Norge AS

Delkontrakt 10
Varmejakke avdeling - Blå, lang arm med mansjett
Leverandør: Abena Norge AS

Delkontrakt 11
Varmejakke Avdeling 3/4 lang arm med mansjett
Leverandør: Abena Norge AS

Delkontrakt 12
Bekledning kjeledress m/hette
Leverandør: Abena Norge AS

Delkontrakt 13
Sokker engangs
Leverandør: OneMed AS

Delkontrakt 14
Hodebånd/Svettebånd
Kebomed AS

Delkontrakt 15
Armbeskytter Steril
Leverandør: OneMed AS

Delkontrakt 16
Avdelingsbekledning to delt
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Det er tildelt avtale per delområde, med parallelle rammeavtaler med prioritet for enkelte delområder for å ha et dekkende produktsortiment for pasientbehandlingen. Ved parallelle rammeavtaler er leverandørene rangert etter plassering i konkurransen, hvor den høyest rangerte leverandør er hovedleverandør. Valg av produkter fra leverandør med lavere rangering enn hovedleverandør vil kun skje når medisinskfaglige vurderinger av behandlende lege tilsier dette, eller at hovedleverandør ikke kan levere aktuelt produkt.

Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling. 

ONEMED AS
Trond Ole Molden
45205980
trond.ole.molden@onemed.com

KEBOMED AS


ABENA NORGE AS
Reidun Wilberg
404 99 295
rew@abena.no

MÖLNLYCKE HEALTH CARE AS


MEDIPLAST AS
Marit Vee Akselsen

Avtaleforvaltning divisjon sør-øst

avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024