Gjelder for alle helseforetak i Helse Sør-Øst

Operasjonsrobot forbruksmateriell

Avtalen gjelder fra 31. mars 2018 til 23.juni 2021, med mulighet for forlengelse i 1 år. 


Avtalen omfatter forbruksvarer til DaVinci operasjonsroboter

Hvem er leverandør?

INTUITIVE SURGICAL SARL
Avtalenummer: 200254
E-post:tender@intusurg.com

Produkter på avtaler

Forbruksvarer til DaVinci operasjonsroboter

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post: 

avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

Logistikkbetingelser i Helse Sør-Øst 

Slik brukes avtalen

Denne anskaffelsen var en forhandling med intensjonskunngjøring. Utstyrsavhengig forbruksmateriell til daVinci operasjonsroboter. Ble gjennomført i forbindelse med at det skulle kjøpes 3 nye roboter i HSØ.  

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. 

Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling. 

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

​Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til

avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)



Fant du det du lette etter?