GJELDER FOR ALLE HELSEFORETAK I HELSE SØR-ØST RHF

Ortopedisk sug/spyl og engangs sugesett

Avtalen gjelder fra 24. februar 2019 til 24. februar 2021, med mulighet for forlengelse i 1+1 år.

Avtalen inneholder ortopedisk sug/spyl systemer samt engangs sugesett.

Hvem er leverandør?

Zimmer Biomet Norway AS
Avtalenummer:200138

Stryker Norge NUF
Avtalenummer: 200139

ConvaTec Norway AS
Avtalenummer: 200140

Medtronic Norge AS
Avtalenummer: 200141
E-post: avtaler@medtronic.com

Produkter på avtaler

Produktgruppe 1, ortopedisk sug og spyl - engangs standard (leverandør / produkt) 

  • Zimmer Biomet / Pulsavac

Produktgruppe 2, ortopedisk sug og spyl - engangs revisjon (leverandør / produkt):

  1. Styrker / InterPulse
  2. Zimmer Biomet / Pulsavac
  3. Metronic / Vital Vue

Produktgruppe 3, ortopedisk sugesett, engangs (leverandør / produkt): 

  • ConvaTec / OP-Flex

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post: 

avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

Logistikkbetingelser i Helse Sør-Øst 

Slik brukes avtalen

Det er i denne konkurransen valgt å tildele parallelle rammeavtaler med prioritet på produktgruppe 2 Ortopediske sug/spyl Engangs Revisjon, for å sikre at man har et dekkende produktsortiment for pasientbehandling omfattet av rammeavtalen.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (forsyningssenteret) eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelig via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

​Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til

avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)



Fant du det du lette etter?