Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Prøvetakingsutstyr og forbruksvarer til mikrobiologi til helseforetakene i Helse Sør-Øst RHF

Avtalene gjelder fra 08.02.25 til 07.02.25 og 22.03.25 til 21.03.25, med mulighet for forlengelse i 1+1 år.

Avtalene omfatter ulike typer transportrør med prøvetakingspensel, transportrør uten medium for egenproduksjon av medium, vakuumrør for urin med borsyre, spesielle blodprøverør (QuantiFERON), petriskåler, podeøser og produkter til kontrollert dyrkningsmiljø.

Nerliens Meszansky AS 
Avtalenummer:   203294  
E-post: info@nmas.no

HD Medical AS 
Avtalenummer: 203295 
E-post: hege@hdmedical.no

mabsEmballasje AS 
Avtalenummer:   203296  
E-post: mabs@mabsprodukter.no

SSI Diagnostica A/S  
Avtalenummer:   203297  
E-post: cbj@ssidiagnostica.com

Skanem Rjukan AS    
Avtalenummer:   203298  
E-post: post@heger.no

Sarstedt AS      
Avtalenummer:   203299  
E-post:   marte.toften@sarstedt.com

Thermo Fisher Diagnostica AS        
Avtalenummer:     203300   
E-post: bjorn.fageraune@thermofisher.com

Vito Medical AS          
Avtalenummer:       203561     
E-post:   mwinness@vitomedical.no  

 

 

  • Transportrør med Amies gel med kull og prøvetakingspensel (Nerliens Meszansky AS).
  • Transportrør med flytende Amies eller Cary Blair medium og prøvetakingspensel (Nerliens Meszansky AS).  
  • Transportrør til WASP® med flytende Amies eller Cary Blair medium og prøvetakingspensel (Nerliens Meszansky AS).
  • Transportrør med flytende medium for virus, klamydia, mycoplasma og ureaplasma og prøvetakingspensel  (HD Medical AS).
  • Transportrør uten medium for egenproduksjon av medium (Vito Medical AS).
  • Vakuumrør for urin med borsyre (mabsEmballasje AS).
  • Spesielle blodprøverør mikrobiologi (QuantiFERON) (SSI Diagnostica A/S).
  • Petriskåler (Skanem Rjukan AS).
  • Podeøser (Sarstedt AS).
  • Produkter til kontrollert dyrkningsmiljø (Thermo Fisher Diagnostica AS).  

Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post: 

avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. 

Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (Forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling. 

Kunder på avtalen kan finne priser og annen relevant informasjon ved å logge inn i Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen. Forespørsel for opprettelse av bruker sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no.



Sist oppdatert 21.02.2025