Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Perifere venekateter (PVK) til foretakene i Helse Sør-Øst

Avtalen gjelder fra 7. januar 2023 til 6. januar 2025. Den kan forlenges med ytterligere 2 år.

Avtalen omfatter kjøp av perifere venekatater.

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
PVK m/sikkerhet m/brønn
Leverandør: Becton Dickinson Norway AS

Delkontrakt 2
PVK m/sikkerhet u/brønn
Leverandør: Becton Dickinson Norway AS

Delkontrakt 3
PVK Barn u/sikkerhet m/brønn
Leverandør: Becton Dickinson Norway AS

Delkontrakt 4
PVK Neo m/sikkerhet u/brønn
Leverandør: Codan Norge AS

Delkontrakt 5
PVK Neo u/sikkerhet u/brønn
Leverandør: Becton Dickinson Norway AS

Delkontrakt 6
PVK Neo u/sikkerhet m/brønn
Leverandør: OneMed AS

Delkontrakt 7
PVK Lukket system m/sikkerhet, standard og høytrykk
Leverandør: Becton Dickinson Norway AS

Det er tildelt avtale per delområde, med parallelle rammeavtaler med prioritet for enkelte delområder for å ha et dekkende produktsortiment for pasientbehandlingen. Ved parallelle rammeavtaler er leverandørene rangert etter plassering i konkurransen, hvor den høyest rangerte leverandør er hovedleverandør. Valg av produkter fra leverandør med lavere rangering enn hovedleverandør vil kun skje når medisinskfaglige vurderinger av behandlende lege tilsier dette, eller at hovedleverandør ikke kan levere aktuelt produkt.

Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling. 

    BECTON DICKINSON NORWAY AS


    CODAN NORGE AS
    Svenn Roger Tufteland
    92236351
    srt@codan.no

    ONEMED AS
    Trond Ole Molden
    45205980
    trond.ole.molden@onemed.com

    Avtaleforvaltning divisjon sør-øst

    avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
    avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 26.11.2024