Gjelder for alle Helseforetak og RHF

Rådgivertjenester KSK og usikkerhetsanalyse

Avtalen gjelder fra 18. november 2020 til 17. november 2022, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 år.

Parallell rammeavtale på rådgivertjenester innenfor kvalitetssikring konseptfase og usikkerhetsanalyser.

Hvem er leverandør?

Advansia AS 
Leverandørkontakt: Anne Britt Gundersen
Telefonnummer: 92640439

Atkins Norge AS
Leverandørkontakt: Daniel Mohn
Telefonnummer: 47407809

Deloitte AS
Leverandørkontakt: Anders Magnus Løken
Telefonnummer: 92664885 

Dovre Group Consulting AS
Leverandørkontakt: Kent Rosseland
Telefonnummer: 91391575  

Ernst & Young AS
Leverandørkontakt: Finn Holm
Telefonnummer: 90195907  

Metier OEC AS
Leverandørkontakt: Svein Petter Raknes
Telefonnummer: 95069998 

Tjenester på avtalen

Avtalen dekker kjøp av rådgivertjenester KSK og usikkerhetsanalyser.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Anders Lundby

prosjektleder / avtaleforvalter 
anders.lundby@sykehusinnkjop.no
+47 986 74 598


Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post: 

avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

Slik brukes avtalen

For å gjennomføre en bestilling, bruk vedlegget «Oppdragsbeskrivelse minikonkurranser». Følg prosedyren beskrevet i dokumentet «Veileder for bestillere». 

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

​Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til

avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)




Fant du det du lette etter?