Brystimplantater

Nasjonal avtale

Avtalen ble inngått 1. januar 2015, og er forlenget frem til 31. desember 2018. Kan ikke forlenges ytterligere.


Avtalen gjelder levering av brystimplantater, herunder anatomiske proteser, runde proteser, ekspanderproteser og prøveproteser.

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtale med to leverandører på dette området:

  1. Medistim Norge AS (avtalenummer 10880101)
    Kontaktperson:
    Ole Jørgen Robsrud
    Telefon: 23 03 52 00
    E-post: ole.robsrud@medistim.no
  2. Puls AS (10880102)
    Kontaktperson:
    Stein Andresen
    Telefon: 23 32 30 00
    E-post: stein.andresen@puls-norge.no

I henhold til avtalen kan rangeringen kun fravikes ved følgende tilfeller:

  1. Dersom den enkeltes pasients behandlingsbehov tilsier dette. Dette bestemmes og dokumenteres av behandlede kirurg/lege.
  2. Dersom ovenfor rangerte leverandør etter forespørsel ikke kan levere utstyret eller ikke kan levere innen avtalefestet tid. Avrop skal da gjøres fra den høyest rangerte leverandør som kan levere ønsket størrelse.

Produkter på avtale

Her legger vi alle produkter i prioritert rekkefølge. Dersom det er flere delområder, legger vi hvert delområde i en egen ekspanderende overskrift.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Aina Fredeng

prosjektleder anskaffelser
aina.fredeng@sykehusinnkjop.no
+47 975 06 498

Portrett

Helge Tveit Biti

Avtaleforvalter
helge.tveit.biti@sykehusinnkjop.no
+47 906 18 421

Portrett



Dokumenter

Kunder tiltredelse - brystimplantater.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Brystimplantater/Kunder tiltredelse - brystimplantater.pdfKunder tiltredelse - brystimplantater.pdf
Rammeavtale - brystimplantater.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Brystimplantater/Rammeavtale - brystimplantater.pdfRammeavtale - brystimplantater.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.