Elektro og VVS forbruksmateriell

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. desember 2018 til 30. november 2020.

Avtalen omfatter leveranse av elektro- og VVS-forbruksmateriell.

Hvem er leverandører?

Elektro forbruksmateriell leveres av Solar Norge AS.

VVS forbruksmateriell leveres av Ahlsell Norge AS.

Produkter på avtale

  • Elektro forbruksmateriell:

Avtalen omfatter de fleste produktgrupper (EFO-grupper) innen forbruksmateriell til elektro, herunder blant annet kabler og ledning, brytere, stikkontakter og støpsler, festemateriell, sikringsmateriell, rør-, tak- og veggbokser, elektrovarme og termostater med mer. Sortimentet på avtalen har også stor bredde av materiell fra ulike produsenter innenfor den enkelte produktgruppe.

  • VVS forbruksmateriell:

Avtalen omfatter de fleste produktgrupper (NRF-grupper) innen forbruksmateriell til VVS, herunder blant annet avløpsrør og -deler, sanitær, dusj og diverse armaturer, rør og deler til tappevann, sanitærutstyr og dusj, varme- og kjølemateriell, pumper, stålrør, bend, trykkrør, klammer, festemateriell, ventiler med mer. Sortimentet på avtalen har også stor bredde av materiell fra ulike produsenter innenfor den enkelte produktgruppe.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Kristian Aune

Avtaleforvalter
kristian.aune@sykehusinnkjop.no
+47 918 67 601

Portrett

Dokumenter


Slik brukes avtalen

Før avtalen kan tas i bruk må den enkelte kunde kontakte leverandør for å opprette kundeforhold. Se oversikten «Kontaktliste leverandør» under «Dokumenter» for dedikert kontaktpunkt for det enkelte helseforetak.

Bestilling gjøres inntil videre via leverandørenes netthandelportaler:

Frakt er inkludert i enhetspriser for leverandørens lagerførte varer. Leverandør kan fakturere frakt på skaffevarer. Fraktsonetillegg for varmeovner godtas som tillegg i henhold til gjeldende satser.

Ved ordre over 50.000 NOK kan kunde gå i dialog med leverandøren på rammeavtale om ytelse av prosjektpriser utover gjeldende priser på avtalen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.






Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.