Helsetekstiler

Avtalen gjelder for Helse Sør-Øst, Helse Nord og Helse Vest

Avtalen gjelder fra 1. februar 2015 til 31. januar 2019.

Avtalen gjelder levering av helsetekstiler, herunder flattøy, pasienttøy og personaltøy. Anskaffelsen gjelder helseforetak som eier sine tekstiler.

I tillegg til  de opprinnelige produktene i avtalen, ble hvite operasjonsstrømper og hijab tatt inn 31. januar 2017.

Hvem er leverandører?

Avtalen er inngått med leverandør Sverre W. Monsen. Kontaktpersoner er Camilla Valen. Mer informasjon om selskapet finner du også på www.swm.no.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Evy Pleym

Senior prosjektleder anskaffelser
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 452 68 720

Portrett

Dokumenter

Kunder tiltredelse helsetekstiler.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Helsetekstiler/Kunder tiltredelse helsetekstiler.pdfKunder tiltredelse helsetekstiler.pdf
Felles rammeavtale helsetekstiler.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Helsetekstiler/Felles rammeavtale helsetekstiler.pdfFelles rammeavtale helsetekstiler.pdf

Slik brukes avtalen

Vi henstiller brukere av avtalen om å ikke bestille ordrer på under kr. 5000,-, jfr. forrige avtale hvor det er det krav om minimumsordre på kr. 10.000,-.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.