IKT-utstyr

Nasjonal avtale

Alle avtaler er utløpt på dette området, med unntak av skriver/skanner som er prolongert til nye avtaler foreligger.

Avtalen "IKT-utstyr" inneholder levering av skrivere og skannere.

Hvem er leverandører?

DUSTIN NORWAY AS

Roger Holand. telefon (+47) 911 73 155. E-mail rh@nds.no

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Bjørn Breivik

prosjektleder anskaffelser 
bjorn.breivik@sykehusinnkjop.no
+47 901 74 322

Portrett

Aina Niska

rådgiver anskaffelser 
aina.niska@sykehusinnkjop.no
+47 414 43 715


Portrett

Jonas Ali Ghanizadeh

prosjektleder anskaffelser 
jonas.ghanizadeh@sykehusinnkjop.no
+47 413 58 159

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Dersom det skal kjøre en minikonkurranse, send kravspesifikasjon til it-mini@sykehusinnkjop.no. Ved behov for bistand, ta kontakt med Sykehusinnkjøp HF.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.