IKT-utstyr

Nasjonal avtale

Alle områder i denne avtalen har utløpt. Avtalen gjaldt frem til 31. mai 2018. Multifunksjonsmaskiner og skriver/skanner er ekstraordinært prolongert med seks måneder, tellende fra 1. juni 2018.

Avtalen "IKT-utstyr" inneholder levering av skrivere og skannere, servere, medisinteknisk PC, IT-tilbehør, nettverk og lagring. Klienter og multifunksjonsmaskiner er egne avtaler.

I tillegg inneholder avtalen konsulenttjenester knyttet til leveranse av utstyret.

Hvem er leverandører?

For alle produktgrupper er det inngått parallelle rammeavtaler. Leverandørene er rangert, og dersom ikke minikonkurranser brukes, skal utstyr kjøpes fra prioritert leverandør. Noen unntak fra dette finnes.

For områdene skrivere og scannere, multifunksjonsmaskiner og medisinteknisk pc ble det foretatt en rerangering våren 2017. For området multifunksjonsmaskiner og servere ble det foretatt en rerangering våren 2016. Se ProWeb (login.sykehusinnkjop.no).

Produkter på avtale

  • Skrivere og skannere (01.06.2014 til 31.05.2016, ekstraordinært prolongert til 1. desember 2018)
  • Servere (01.06.2014 til 31.05.2016, prolongert til ny avtale er på plass)
  • Medisinskteknisk PC-er (01.06.2014 til 31.05.2016), prolongert til 31.05.2018)
  • IT-tilbehør (01.06.2014 til 31.05.2016, prolongert til 31.05.2018)
  • Lagring (01.06.2014 til 31.05.2016, prolongert til ny avtale er på plass)
  • Nettverk (01.06.2014 til 31.05.2016, prolongert til ny avtale er på plass)
  • Multifunksjonsmaskiner (01.07.2014 til 31.05.2016, ekstraordinært prolongert til 1. desember 2018)
  • Klienter (03.02.2016 til 15.10.2016, prolonger til 15.10.2017 eller til ny avtale er på plass)
  • Mobiltelefoner (01.12.2014 til 30.11.2015, prolongert til 30.11.2017)
  • Granskningsskjermer (01.02.2016 til 31.01.2018)

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Bjørn Breivik

prosjektleder anskaffelser
bjorn.breivik@sykehusinnkjop.no
+47 901 74 322

Portrett


Jonas Ali Ghanizadeh

prosjektleder anskaffelser
jonas.ghanizadeh@sykehusinnkjop.no
+47 413 58 159

Portrett

Dokumenter

20170629 Avtaleinformasjon, IKT-utstyr.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/IKT-utstyr/20170629 Avtaleinformasjon, IKT-utstyr.pdf20170629 Avtaleinformasjon, IKT-utstyr.pdf
Rammeavtale Multifunksjonsmaskiner.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/IKT-utstyr/Rammeavtale Multifunksjonsmaskiner.pdfRammeavtale Multifunksjonsmaskiner.pdf
Rammeavtale klienter.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/IKT-utstyr/Rammeavtale klienter.pdfRammeavtale klienter.pdf
Rammeavtale IT-tilbehør.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/IKT-utstyr/Rammeavtale IT-tilbehør.pdfRammeavtale IT-tilbehør.pdf
Rammeavtale skrivere og scannere.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/IKT-utstyr/Rammeavtale skrivere og scannere.pdfRammeavtale skrivere og scannere.pdf
Rammeavtale Medisinteknisk PC.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/IKT-utstyr/Rammeavtale Medisinteknisk PC.pdfRammeavtale Medisinteknisk PC.pdf

Slik brukes avtalen

Dersom det skal kjøre en minikonkurranse, send kravspesifikasjon til it-mini@sykehusinnkjop.no. Ved behov for bistand, ta kontakt med Sykehusinnkjøp HF.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.