Innfordringer

Nasjonal avtale

Avtalen er forlenget frem til 31. desember 2018.


Avtalen inneholder kjøp av innfordringstjenester, som purringer og inkassooppfølging.

Hvem er leverandører?

Norges Kreditorforbund er valgt som leverandør.

Deres kontaktperson for avtalen er Bjørn Grønnesby, e-post bjorn.gronnesby@kred.no, telefon 975 06 498.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF, eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:

Aina Fredeng

prosjektleder anskaffelser
aina.fredeng@sykehusinnkjop.no
+47 975 06 498

Portrett


Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012

Portrett


Dokumenter

Utlisting av dokumenter.

Her legger vi rammeavtale med vedlegg. Husk også konkurransegrunnlag. Kunder tiltredelse etc.

Kunder tiltredelse innfordringer.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/innfordringer/Kunder tiltredelse innfordringer.pdfKunder tiltredelse innfordringer.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål, tilbakemeldinger, eller ønsker å melde avvik på avtalen?

Send e-post til tjenester@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.