Innfordringstjenester – gjeldende fra 1. januar 2019

Nasjonale avtaler

Avtalen gjelder fra 1. januar 2019 til 31. desember 2020.

Avtalen inneholder kjøp av innfordringstjenester, som purringer og inkassooppfølging.

Hvem er leverandører?

Lowell Norge (tidligere Intrum Justitia).

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Kine Olaussen Joki

prosjektleder anskaffelser
kine.joki@sykehusinnkjop.no
+47 415 55 801

Portrett

Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012

Portrett


Dokumenter


Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål, tilbakemeldinger, eller ønsker å melde avvik på avtalen?

Send e-post til avvik.vikar@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.