INR-apparat med forbruksmateriell

Nasjonal avtale

Avtalen er forlenget til 31. oktober 2018.

Avtalen gjelder INR-apparat til egenmåling, med forbruksmateriell.

Hvem er leverandører?

Roche Diagnostics Norge AS er valgt som leverandør. Deres kontaktperson for avtalen Stian Mathiesen, stian.mathiesen@roche.com, telefon 23 37 33 20/917 24 504.

Produkter på avtale

Avtalen gjelder levering av startpakke til bruker som inneholder INR-apparat av typen CoaguChek XS, batterier, lansetter og teststrimler (minimum 20 stykker).

Ved behov for ekstra stikkepenner, kan disse fås kostnadsfritt ved henvendelse til leverandør.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF, eller prosjektleder:

Evy Pleym

Senior prosjektleder anskaffelser
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 452 68 720

Portrett

Kristian Hellesø

avtaleforvalter
kristian.helleso@sykehusinnkjop.no
+47 473 12 044

Portrett


Dokumenter

Rammeavtale INR - felles.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/INR-apparat/Rammeavtale INR - felles.pdfRammeavtale INR - felles.pdf


Slik brukes avtalen

Bestilling av INR startpakke skjer hovedsakelig gjennom sykehusenes avdeling for BHM (behandlingshjelpemiddel).

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.