IT-tilbehør og monitorer

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 15. Juni 2018 til og med 14. juni 2020.

Avtalen gjelder leveranse av IT-tilbehør og monitorer.

Hvem er leverandører?

Itello AS

  • Alle daglige henvendelser: sykehusinnkjop@itello.no
  • Hovedkontakter (navn / telefonnummer / e-post / evt. merknad)
  • Avtaleansvarlig og eskalering:

Produkter på avtale

  • IT-tilbehør:
    • Mus
    • Tastatur
    • Headset
    • Kabler
    • Enkelt møteromsutstyr
  • Monitorer
    • 24-7 monitor
    • 16-7 monitor
    • TV-apparater
    • Projektorer
  • Tilleggssortiment

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Jonas Ali Ghanizadeh

prosjektleder anskaffelser
jonas.ghanizadeh@sykehusinnkjop.no
+47 413 58 159

Portrett


Slik brukes avtalen

Avtalen har faste priser på avtalesortimentet. Man kan også handle fra hele varekatalogen til leverandør og få en fastsatt rabatt. Pris på produktet skal beregnes som et gjennomsnitt av de tre billigste på prisguide/prisjakt.no minus den avtalte rabattsats. Det er kundens ansvar å kontrollere pris mot markedet før kjøp. Man kan handle i leverandørens nettbutikk eller bruke eget innkjøpssystem. Kontakt leverandør for å avtale løsning.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 



Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.