Kompresjonsplagg

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. mai 2014 til 31. oktober 2018. Lenke til informasjon om ny avtale, som trer i kraft den 1. november 2018 og varer til 31. oktober 2020, finner du nedenfor.


Avtalen gjelder fem delområder:

  • Kompresjonsplagg (Parallell rammeavtale)
  • Standard nattstrømper
  • Målsydde nattstrømper
  • Forbruksmateriell til lymfødembehandling
  • Pulsatorer
Informasjon om ny nasjonal avtale for utstyr for lymfødembehandling, som trer i kraft den 1. november 2018 og varer til 31. oktober 2020, finner du ved å klikke her.

Produkter og leverandører

BSN Medical AB er leverandør på følgende områder:

  • Kompresjonsplagg (1. prioritet)
  • Standard nettstrømper
  • Målsydde nattstrømper
  • Forbruksmateriell for lymfødembehandling

Medi Norway AS er leverandør på følgende områder:

  • Kompresjonsplagg (2. prioritet)
  • Pulsatorer

Kontaktpersoner for leverandørene:

Medi Norway AS: Rolf Davidsen Telefon: 52 84 45 00/ 52 84 45 09. E-post: post@medinorway.no

BSN Medical AB: Christer Haasz. Telefon: +46 (0)720 69 62 69. E-post: christer.haasz@bsnmedical.com

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Kristian Hellesø

avtaleforvalter
kristian.helleso@sykehusinnkjop.no
+47 473 12 044

Portrett

Tor Einar Pedersen

Kategorisjef HR
tor.einar.pedersen@sykehusinnkjop.no
+47 909 60 637

Portrett


Dokumenter

Nyhetsinfo - Tildeling av nasjonal avtale for Utstyr for lymfødembehandling.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kompresjonsplagg/Nyhetsinfo - Tildeling av nasjonal avtale for Utstyr for lymfødembehandling.pdfNyhetsinfo - Tildeling av nasjonal avtale for Utstyr for lymfødembehandling.pdf
Felles rammeavtale kompresjonsplagg.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kompresjonsplagg/Felles rammeavtale kompresjonsplagg.pdfFelles rammeavtale kompresjonsplagg.pdf

Slik brukes avtalen

For delområde 1 gjelder følgende:

  • Rangeringen kan fravikes dersom den enkelte pasients behandlingsbehov tilsier dette. Dette bestemmes og dokumenteres av foreskrivende fysioterapeut, behandlingshjelpemiddelenheten og/eller lege.
  • Rangeringen kan også fravikes dersom leverandør med høyest rangering ikke kan levere et produkt på grunn av mangler og eller forsinkelser.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.