Kontormøbler og andre ikke-medisinske møbler

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 31. januar 2017 til 1. februar 2022.

Avtalen levering av kontormøbler og andre ikke-medisinske møbler til de regionale helseforetakene med underliggende helseforetak, og alle NRKs avdelinger.

Hvem er leverandører?

Kinnarps AS er leverandør, og deres kontaktperson er Stein Erik Einstad, e-post: stein.erik.einstad@kinnarps.no, telefon 452 29 891.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Vanjeet Chatwal

forhandlingssjef og kategorisjef bygg og eiendom
vanjeet.chatwal@sykehusinnkjop.no
+47 457 97 743

Portrett


Dokumenter

Forhandleroversikt_og_leveringstider.xlsxhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontormøbler/Forhandleroversikt_og_leveringstider.xlsxForhandleroversikt_og_leveringstider.xlsx
Rammeavtale_kontormøbler_-_Kinnarps_og_RHFene.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontormøbler/Rammeavtale_kontormøbler_-_Kinnarps_og_RHFene.pdfRammeavtale_kontormøbler_-_Kinnarps_og_RHFene.pdf
Kunder_tiltredelse_og_leveringstider.xlsxhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontormøbler/Kunder_tiltredelse_og_leveringstider.xlsxKunder_tiltredelse_og_leveringstider.xlsx

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.