Kontormøbler og andre ikke-medisinske møbler

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. juni 2017 til 31. mai 2021.

Avtalen levering av kontormøbler og andre ikke-medisinske møbler til de regionale helseforetakene med underliggende helseforetak, og alle NRKs avdelinger.

Hvem er leverandører?

Kinnarps AS er leverandør, og deres kontaktperson er Stein Erik Einstad, e-post: stein.erik.einstad@kinnarps.no, telefon 452 29 891.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Sigrid Næss Ebbesen

prosjektleder anskaffelser
sigrid.ebbesen@sykehusinnkjop.no
+47 993 11 114

Portrett

Kristian Aune

Avtaleforvalter
kristian.aune@sykehusinnkjop.no
+47 918 67 601

Portrett


Dokumenter

Forhandleoversikt.xlsxhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontormøbler/Forhandleoversikt.xlsxForhandleoversikt.xlsx
Kunder tiltredelse og leveringstider.xlsxhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontormøbler/Kunder tiltredelse og leveringstider.xlsxKunder tiltredelse og leveringstider.xlsx
Rammeavtale_kontormøbler_-_Kinnarps_og_RHFene.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontormøbler/Rammeavtale_kontormøbler_-_Kinnarps_og_RHFene.pdfRammeavtale_kontormøbler_-_Kinnarps_og_RHFene.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.